برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط
هیچ موردی وجود ندارد

کوله پشتی گرانیت تراولر 10+45

Traveler 45+10 - Green
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# 5127417004537-1

  

  

ویژگی ها:

دارای یک محفظه اصلی با دسترسی زیپ از بالای کوله

دارای دو جیب با درب کشسان در دوطرف کوله پشتی

دارای 2 جیب زیپی در جلوی کوله

دارای بندهای شانه ای پددار جهت نرمی و راحتی بیشتر با قابلیت تنظیم ارتفاع

 دارای بند کمری جهت اتصال و ثبات کوله بر روی بدن

دارای یک ردیف بند فشره سازی در دو طرف و یک ردیف در زیر کوله پشتی که برای اتصال وسایل کوهنوردی چون کیسه خواب و زیر انداز نیز قابل استفاده است

محصول ایران

      

توضیحات:

"حرفه­­ ای­ تر باشید..."

برند "گرانیت" از زیرمجموعه های مجموعه کی تو ایران است که بر اساس نیاز کوهنوردان و ماجراجویان و با بهره از مواد اولیه با کیفیت بالا طراحی و دوخته میشوند. کوله پشتی، زیر انداز و کیسه خواب از جمله این محصولات هستند که میتوان در هر شرایطی به عملکرد آنها اعتماد کرد.

کوله پشتی گرانیت مدلتراولر یک کوله پشتی مقاوم و حرفه‌ای برای استفاده در فعالیتهای بیرونی و کمپینگ است. کوله پشتی گرانیت از ظرفیت 45 + 10 لیتر برخوردار است که فضای بسیار مناسب و بزرگ برای قراردادن تمام وسایل مورد نیاز شما را در اختیارتان خواهد گذاشت. وزن این کوله پشتی نزدیک به یک کیلوگرم است که با توجه به ابعاد و جنس پارچه‌ی ضخیم آن وزنی قابل قبول به شمار می‌رود. اگرچه ضد آب نبودن را باید یکی از معایب این کوله دانست اما برای استفاده‌ در روزهای آفتابی هیچ مسئله‌ای محتوای کوله را تهدید نخواهد کرد. پارچه‌ی ضخیم این کوله پشتی به خوبی سپری در برابر آسیب‌های بیرونی از لوازم ارزشمند شما محافظت خواهد کرد. همچنین این کوله پشتی انتخابی مناسب و بادوام برای استفاده‌های عمومی به شمار می‌رود و می‌تواند برای سالهای مدید مورد استفاده‌ی کاربران قرار گیرد. خرید و استفاده از این کوله پشتی برای همه‌ی کسانی که نیاز به فضایی بزرگ برای حمل وسایل و تجهیزات خود دارند توصیه و پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

5127417004599
حجم
10 + 45 لیتر
ابعاد
20 × 33 × 60
سری
Traveler
وزن
1035 گرم
سیستم زین کوله
پددار
برند
گرانیت Granite
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran