برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

چراغ قوه نایتکر GITD TIKI

Nitecore GITD TIKI Flashlight
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# GITD TIKI

 

محتویات جعبه:

-یک عدد چراغ قوه

-گیره اتصال دهنده به کلید یا سوئیچ

   

ویژگی ها:

-دارای 300 لومن قدرت روشنایی

-چراغ قوه GITD TIKI BLUE با رنگ ال ای دی آبی

-چراغ قوه GITD TIKI  با رنگ ال ای دی سبز

-باتری داخلی 3.7 ولت با ظرفیت 130 میلی آمپر 

-ضد آب و ضد گرد و غبار

-تا ارتفاع 1 متر ضد ضربه

-دارای نشانگر میزان شارژ

-شارژ با کابل MICRO UBC

-سبک

-ساخت چین

 

  

توضیحات:

"یک همراه مطمئن..."

نایتکر با الهام از ایده "به نوآوری خود ادامه دهید" با قدرت نوآوری پیشرو در صنعت به مدت 16 سال، اولین برندی است که به نقطه عطفی در صنعت نورپردازی و شارژرهای حرفه ای دست یافته است و جایزه طراحی iF آلمان، Red Dot را دریافت می کند. جایزه طراحی، G-Mark ژاپنی (طراحی خوب) و IDEA آمریکایی، و همچنین برندگان طلای جایزه ISPO و Outstanding Outdoor در سطح جهانی در صنعت اوت‌در شناخته شده است. ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بودن محصولات این برند، به شما این اطمینان را می دهند که با خیال راحت به هر مکان و در هر شرایط آب و هوایی به ماجراجویی خود ادامه دهید.

تفاوت دو نسخه TIKI GITD رنگ آبی و سبز با نسخه های دیگر در بدنه ای با خاصیت فلورسنتی است. بدنه هر دو مدل TIKI GITD کاملا شفاف هستند و هیچ رنگی ندارند. اما زمان روشن کردن نور کناری و یا با تاباندن نور به بدنه آنها از خود بازتاب نشان داده و به رنگ سبز یا آبی در می آیند.چراغ قوه جاسوئیچی TIKI GITD BLUE کمپانی نایتکر از آن دسته محصولات کاربردی و جذاب است ، که حتما یکی از آن بر روی دسته کلید و یا جیب خود به همراه داشته باشید.این چراغ قوه پلیسی دارای یک LED از نوع OSRAM P8 با قدرت فوق العاده 300 لومن است که تا فاصله 71 متری را برای شما روشن می کند. اما از نکاتی که باعث شده جذابیت تیکی دو چندان شود دو چراغ کمکی نور ماوراء بنفش و سفید کار شده در قسمت کناری آن است که می توان از نور سفید به عنوان چراغ اضطراری و مطالعه و نور ماورا بنفش برای کارهایی مثل پیدا کردن سنگ های معدنی ، تشخیص اسکناس های تقلبی و کارهای دیگر استفاده کرد. بدنه تیکی کاملاً از مواد پلیمری نیمه شفاف و بسیار مقاوم ساخته شده است، به استثنای سر چراغ که از آلومینیوم بوده و باعث می شود گرمای تولید شده توسط LED کاملاً به بیرون دفع شود. TIKI ابعاد کوچکی دارد به طوری که طول آن اندازه یک انگشت شما چیزی حدود 5 سانتیمتر و وزن آن تنها 12 گرم هست. مواد پلیمری که TIKI با آن ساخته شده است بسیار مقاوم است و هنگام لمس کردن از استحکامش حس خوبی به شما دست می دهد. شاید اگر بخواهید به کیفیت موادی که تیکی با آن ساخته شده است پی ببرید بهتر است بدانید طبق تست های انجام شده ، قسمتی که حلقه جاسوئیچی در آن قرار می گیرد مقاومت کششی آن تا 30 کیلوگرم وزن (66 پوند) است.این کوچولو با باتری داخلی 3.7 ولت با ظرفیت 130 میلی آمپر ساعت کار می کند و در حدود یک ساعت کامل شارژ می شود. TIKI به سیستم شارژ هوشمند مجهز بوده و با استفاده از یک کابل شارژ Micro USB سریع شارژ می شود. برای شروع فرآیند شارژ از کابل USB و اتصال آن به یک منبع تغذیه خارجی مثل آداپتور موبایل ( 5 ولت 1 یا 2 آمپر ) ، رایانه یا سایر دستگاه های شارژ USB باید استفاده کنید. نشانگر شارژ در زیر دکمه لاستیکی چراغ قوه قرار دارد و طی فرایند شارژ، طور مداوم روشن می شود. وقتی باتری کاملاً شارژ شد نشانگر خاموش خواهد شد.به لطف APC یا فناوری پیشرفته قطع برق ، تخلیه پارازیتی TIKI LE فقط 1 میکروآمپر است. این بدان معنی است که باتری داخلی خود تخلیه ای بسیار کمی دارد و حتی پس از ماه ها استفاده نشدن بخش قابل توجهی از ظرفیتش را حفظ می کند.رابط کاربری تیکی آسان بوده و دارای دسترسی سریع به روشنایی توربویا نور خیلی زیاد ، 4 سطح روشنایی و سه سطح با دو LED کمکی است که همه توسط سوئیچ لاستیکی کوچک کنترل می شوند. دکمه تیکی از لاستیکی کمی برجسته و بسیار واکنشی ساخته شده است. یافتن آن حتی در تاریکی بسیار آسان است، هنگامی که آن را فشار دهید صدای «کلیکی» خواهید شنید.

کاربری آن به صورت زیر خلاصه می شود:

دسترسی مستقیم به نور خیلی زیاد : کلید را فشار داده و نگه دارید. تا زمانی که سوئیچ فشار داده می شود چراغ قوه روی حالت توربو روشن می شود. توجه داشته باشید این حالت به صورت لحظه ای است.برای روشن شدن TIKI در حالت روشن دوبار کلیک کنید. هر کلیک سطوح روشنایی را به زیاد ، متوسط ، کم ، خیلی کم تغییر می دهد.اگر دکمه را سه بار فشار دهید چراغ های LED کمکی روشن می شود. وقتی چراغ UV روشن شد دکمه پاور را کوتاه فشار دهید تا «سفید/ چشمک زن سفید» متناوب ظاهر شود. دکمه پاور را طولانی فشار دهید تا خاموش شود.چراغ قوه دارای استانداردِ IP66 و مقاوم در برابر پاشش آب است. در نهایت اگر به دنبال چراغ قوه ای برای کارهای عمومی و یا هدیه دادن هستید تیکی را جزء گزینه ها اول خود قرار دهید.

 

 

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6952506406258
ابعاد
55 × 14.7 میلی‌متر
وزن
12 گرم
حداکثر قدرت نوردهی
300 لومن
حداکثر زمان نوردهی
40 ساعت
حداکثر قدرت پرتاب نور
70 متر
ضد آب
IP66
جنس بدنه
پلیمر
ضد ضربه
تا ارتفاع یک متر
تعداد حالات نوردهی
4
نوع ال ای دی
او اس ای آر ام P8
حداکثر فشردگی نور
1260 کندلا
برند
نایتکر Nitecore
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran