برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو

چراغ قوه نایتکر TM39 Lite

Nitecore TM39 Lite Flashlight
آخرین موجودی
‎ 27,000,000 تومان
2700+
با خرید این کالا در   باشگاه مشتریان k2 ایران   دریافت می کنید.
i
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# TM39 Lite

 

 

محتویات جعبه:

-یک عدد چراغ قوه

-شارژر 12 ولت

-یک عدد بند کشی

-دارای یدک ضد آب سیلیکونی درگاه شارژ

-یک عدد بند دوشی به همراه دو حلقه جهت اتصال بند به چراغ قوه

-یک عدد دفترچه راهنما

   

   

ویژگی ها:

-دارای 7 سطح روشنایی

- دارای قابلیت فعال سازی نور توربو

-مجهز به سیستم شارژ هوشمند

-دارای نشانگر میزان شارژ (کلید پاور چشمک میزند)

-دارای لنز نوری ضد خش با پوشش دو طرفه

-ضد آب و ضد گرد و غبار

-تا 1 متر ضد ضربه است

-رنگ نور:سفید

-ساخت چین

 

  

توضیحات:

"یک همراه مطمئن..."

نایتکر با الهام از ایده "به نوآوری خود ادامه دهید" با قدرت نوآوری پیشرو در صنعت به مدت 16 سال، اولین برندی است که به نقطه عطفی در صنعت نورپردازی و شارژرهای حرفه ای دست یافته است و جایزه طراحی iF آلمان، Red Dot را دریافت می کند. جایزه طراحی، G-Mark ژاپنی (طراحی خوب) و IDEA آمریکایی، و همچنین برندگان طلای جایزه ISPO و Outstanding Outdoor در سطح جهانی در صنعت اوت‌در شناخته شده است. ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بودن محصولات این برند، به شما این اطمینان را می دهند که با خیال راحت به هر مکان و در هر شرایط آب و هوایی به ماجراجویی خود ادامه دهید.

سطوح روشنایی : وقتی چراغ و صفحه نمایش روشن است، دکمه Mode را برای تغییر سطوح روشناییِ به ( زیاد – متوسط – کم ) فشار دهید.(این دسترسی عملکرد حافظه دارد. وقتی دوباره فعال شود، چراغ قوه به طور خودکار به سطح روشنایی قبلی دسترسی پیدا می کند.)توجه: هنگامی که نمایشگر خاموش است، دکمه Mode را برای فعال کردن مجدد نمایشگر فشار دهید. پس از فعال شدن نمایشگر، دکمه Mode را برای تنظیم سطح روشنایی فشار دهید.فعال سازی نور توربو وقتی چراغ روشن یا خاموش است، برای دسترسی به نور توربو ، دکمه Mode را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.دسترسی مستقیم به نور کم وقتی چراغ خاموش است، برای دسترسی مستقیم به نور کم، دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.

حالت های ویژه (STROBE / SOS / BEACON) وقتی چراغ قوه روشن است، دکمه پاور را دو مرتبه پشت سرهم فشار دهید تا به حالت STROBE ( چشمک زن ) دسترسی پیدا کنید. پس از روشن شدن حالت چشمک زن، دکمه Mode را برای تغییر بین حالت های چشمک زن ( SOS – BEACON STROBE ) فشار دهید: وقتی یکی از حالت‌های چشمک زن روشن است، برای خروج از این حالت ها و خاموش کردن چراغ، دکمه پاور را کوتاه فشار دهید. (زمانی که یکی از حالت های ویژه انتخاب شود، صفحه نمایش حالت چشمک زن فعلی را نشان می دهد.)                                                                           

 این چراغ قوه مجهز به سیستم شارژ هوشمند است. آداپتور AC موجود در TM39 میتواند بسته باتری NBP68HD را مستقیماً شارژ کند. همانطور که نشان داده شده است، از آداپتور AC برای اتصال پریز برق به درگاه شارژ (2A، 3.5mm) بسته باتری استفاده کنید تا فرآیند شارژ شروع شود. در طول فرآیند شارژ، نشانگر آبی به سرعت چشمک می زند تا کاربر را از وضعیت شارژ مطلع کند. هنگامی که فرآیند شارژ رو به اتمام است ، نشانگر به آرامی چشمک می زند. هنگامی که فرآیند شارژ کامل شد، نشانگر به طور پیوسته روشن می شود.در طول فرآیند شارژ، صفحه نمایش ولتاژ باتری و سطح باتری شارژ را نشان می دهد. هنگامی که باتری به طور کامل شارژ شد، سطح باتری پر نشان داده می شود.زمانی که فرآیند شارژ غیرعادی و یا مشکلی باشد، صفحه نمایش کلمه «ERROR» ( خطا ) را نشان می دهد.هنگامی که چراغ قوه روشن است، با اتصال به منبع برق به طور خودکار خاموش می شود. هنگامی که چراغ از منبع تغذیه جدا شود، به وضعیت قبلی خود باز می گردد. زمان شارژ کامل ( پک 8 عددی باتری NBP68HD ) TM39 حدود 15 ساعت است. زمان شارژ کامل ( 4 عدد باتری 18650 لیتیومی 3500 میلی آمپر NL1835HP ) TM39 Lite حدود 8 ساعت است. حداکثر زمان نوردهی کمترین سطح روشنایی در TM39 به صورت مداوم 36 ساعت و در TM39 Lite مداوم 20 ساعت را فراهم می کند.                                                                                                                                                      

  قفل کردن/ باز کردن قفل :                                                                                                                                                                                                                        قفل: وقتی چراغ قوه روشن است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا قبل از خاموش شدن چراغ قوه یک بار چشمک بزند و صفحه نمایش متن «LOCK» را برای دسترسی به حالت قفل نشان دهد. 

باز کردن قفل: در حالت قفل، هر دو دکمه را هم زمان فشار داده و نگه دارید تا از حالت قفل خارج شوید و به وضعیت قبلی خودبازگردید.
                                                                                                                                                                                                                                                                تنظیم حرارتی:در صورت استفاده زیاد از سطح نور زیاد و توربو به دلیل قدرت بالای چراغ قوه گرمای زیادی تولید می شود و ممکن است باعث ناراحتی کاربر شود. بنابراین، استفاده از سطح زیاد و خیلی زیاد برای مدت طولانی توصیه نمی شود.سنسور دمای حرارتی در این چراغ قوه می تواند به طور خودکار خروجی آن را زمانی که دمای بدنه چراغ قوه به 60 درجه سانتیگراد (140 درجه فارنهایت) یا بالاتر رسید به صورت اتوماتیک کاهش دهد.

توجه مهم: چراغ قوه را وقتی داغ است به هیچ عنوان در مایعی فرو نکنید. انجام این کار ممکن است به دلیل اختلاف فشار هوا در داخل و خارج لوله، آسیب جبران ناپذیری به چراغ قوه وارد کند.

توجه داشته باشید :هنگامی که یکی از دکمه ها در حالت قفل فشار داده می شود، صفحه نمایش «LOCK» را نشان می دهد تا نشان دهد که چراغ قوه قفل شده است.

توجه داشته باشید :حتما هنگامی که چراغ قوه را در کوله پشتی یا کیف برای مدت طولانی بدون استفاده رها می کنید، تمام باتریها را بردارید تا از فعال شدن تصادفی یا نشت باتری جلوگیری شود.

هشدارها:

1. در مدل TM39 Liteمطمئن شوید که باتری (های) 18650 با سر مثبت به سمت سر قرار داده شده است. اگر باتری(ها) به درستی وارد نشده باشد، ممکن است محصول آسیب ببیند.

2. باتریهای قابل شارژ و غیرقابل شارژ را با هم مخلوط و استفاده نکنید.

3. باتری ها با انواع و مارک های مختلف را با هم مخلوط و استفاده نکنید.

4. باتری های با سطوح مختلف قدرت را با هم مخلوط و استفاده نکنید.

5. مدل TM39 Lite فقط با باتری های لیتیومی 18650 که نوک دار سازگار است.

 

 

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6952506405909
ابعاد
90 × 195 میلی‌متر
وزن
875 گرم
جنس
آلومینیوم آنودایزد شده
حداکثر قدرت نوردهی
5200 لومن
حداکثر زمان نوردهی
20 ساعت
حداکثر قدرت پرتاب نور
1500متر
ضد آب
IP68
ضد ضربه
تا ارتفاع یک متر
تعداد حالات نوردهی
7
نوع ال ای دی
لومینوس اس بی تی 90 جی ای ان 2
حداکثر فشردگی نور
562500 کاندلا
برند
نایتکر Nitecore
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد
محصولات مرتبط

صفحه اصلی

کاربری

k2iran