برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

باطری فنیکس ARB-L16-700UP

برند: فنیکس Fenix
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# ARB-L16-700UP

 

 

 

ویژگی ها:

-دارای مدار حفاظتی بر روی قطب مثبت (به منظور محافظت از فشار و اتصال نامناسب)

-قابل شارژ تا 500 بار

-دارای پورت شارژ میکرو یو اس بی

-ظرفیت بالا (700 mAh)

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر شارژ بیش از حد

- مجهز به سیستم حفاظتی در برابر اتصال کوتاه

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر گرما بیش از حد

-مجهز به نمایشگر وضعیت شارژ باطری

ساخت چین

توضیحات:

"به روشنایی خود قدرت دهید...!"

در کنار چراغ قوه، چراغ چادر، چراغ دوچرخه و هدلامپ هایی که توسط فنیکس تولید می شود، این برند باتری، شارژر باتری و لوازم جانبی نیز برای محصولات خود تولید می کند. فنیکس همواره به کیفیت بالای تولید و محصولات معروف بوده است. یکی از مواردی که فنیکس را در زمینه تولید محصولاتی همچون شارژر باتری خاص و منحصر به فرد می کند، تکنولوژی های حفاظتی ست که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است که باعث افزایش طول عمر محصولات آن می شود. از آن جایی که محصولات فنیکس دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند و همواره جزو برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات روشنایی بوده است، شما می توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید.

باتری "فنیکس ای آر بی ال 16 700 یو" یک باتری شارژی لیتیوم یونی می باشد که می تواند به وسیله روشنایی شما قدرت بدهد.این باتری مجهز به یک پورت میکرو یو اس بی می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید آن را به صورت مستقیم و بدون نیاز به شارژر باتری، شارژ کنید. وقتی که شما این باتری را از طریق پورت میکرو یو اس بی شارژ می کنید، می توانید  از طریق ال ای دی که بر روی باطری تعبیه شده است، از وضعیت شارژ آن مطلع شوید. این ال ای دی در حالت شارژ به رنگ قرمز می باشد وهنگامی که شارژ آن کامل شود به رنگ آبی در می آید. هم چنین، این باتری مجهز به چندین سیستم حفاظتی می باشد که ایمنی هر چه بیشتر باتری و عملکرد بهتر آن را تضمین می کند.

یکی از این سیستم های حفاظتی، سیستم "حفاظت مدار کوتاه" می باشد. این سیستم بر روی قطب مثبت قرار دارد و در واقع یک محافظ استیل می باشد که بر روی این قطب قرار داده شده است. به کمک این محافظ استیل، این باتری در برابر ایجاد مدار کوتاه بر اثر فشار و اتصال نامناسب، ایمن می ماند.

همانگونه که پیشتر اشاره شد، این باتری تا 500 بار به طور کامل شارژ و دشارژ می شود به گونه ای که حداقل 75% از ظرفیت اولیه خود را داشته باشد.

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6942870305905
حجم
700 میلی آمپر ساعت
ابعاد
35.5 × 16.8 mm
وزن
18 گرم
نوع باتری
شارژی 16340 لیتیوم یونی
ولتاژ
3.6 V
3.6 ولت
قطر
16.8 mm
ورودی
5V/300mA
آمپر پیشنهادی برای شارژ
0.3 A
حداکثر آمپر برای شارژ
700 mA
تعداد شارژ شدن
500 بار
برند
فنیکس Fenix
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran