برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

باطری فنیکس ARB-L18-3500

ARB-L18-3500 Battery
برند: فنیکس Fenix
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# ARB-L18-3500

 

 

ویژگی ها:

-دارای مدار محافظتی بر روی قطب مثبت

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر شارژ بیش از حد

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر دشارژ بیش از حد

- مجهز به سیستم حفاظتی در برابر اتصال کوتاه

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر گرما بیش از حد

-دارای محل خروجی فشار احتمالی وارده بر باتری که از متورم شدن باتری و انفجار آن جلوگیری می کند

 

توضیحات:

"به روشنایی خود قدرت دهید...!"

در کنار چراغ قوه، چراغ چادر، چراغ دوچرخه و هدلامپ هایی که توسط فنیکس تولید می شود، این برند باتری، شارژر باتری و لوازم جانبی برای محصولات خود نیز تولید می کند. فنیکس همواره به کیفیت بالای تولید و محصولات معروف بوده است. یکی از مواردی که فنیکس را در زمینه تولید محصولاتی همچون شارژر باتری خاص و منحصر به فرد می کند، تکنولوژی های محافظتی است که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است؛ که باعث افزایش طول عمر محصولات آن می شود. از آن جایی که محصولات فنیکس دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند و همواره جزو برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات روشنایی بوده است، شما می توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید.

باتری "فنیکس ای آر بی ال 18 3500" در واقع یک باتری شارژی لیتیوم یونی 18650 می باشد که می تواند به وسیله روشنایی شما قدرت بدهد. این باتری مجهز به چندین سیستم محافظتی می باشد که ایمنی هر چه بیشتر باتری و عملکرد بهتر آن را تضمین می کند.

یکی از این سیستم های محافظتی، سیستم "حفاظت مدار کوتاه" می باشد. این سیستم بر روی قطب مثبت قرار دارد و در واقع یک محافظ استیل می باشد که بر روی این قطب قرار داده شده است. به کمک این محافظ استیل، این باتری در برابر ایجاد مدار کوتاه بر اثر فشار و اتصال نامناسب، ایمن می ماند.

علاوه بر این سیستم حفاظتی، باتری "ای آر بی ال18 3500" مجهز به سه سیستم محافظتی دیگر نیز می باشد که عبارتند از: "محافظت در برابر شارژ بیش از حد"، "محافظت در برابر دشارژ بیش از حد" و "محافظت در برابر گرما بیش از حد". از بین این سیستم های محافظتی، سیستم "محافظت در برابر گرما بیش از حد" دارای سه مرحله می باشد. این سه مرحله عبارتند از: "والو آزادسازی فشار"، "میکروپروسه های محافظتی" و "سیستم جلوگیری از کاتد پی تی سی".

همانگونه که پیشتر اشاره شد، این باتری، اگر به خوبی نگهداری شود، تا 500 بار به طور کامل شارژ و دشارژ می شود به گونه ای که حداقل 75% از ظرفیت اولیه خود را داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برند "فنیکس" دارد، وارانتی فوق العاده آن می باشد و این وارانتی به شما اطمینانی می دهد که می توانید محصولات این برند را با خیال راحت خریداری کنید. این باتری دارای یک سال وارانتی می باشد. 

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6942870303505
حجم
3500 میلی آمپر ساعت
ابعاد
69 * 18.6 * 18.6 میلی‌متر
وزن
50 گرم
نوع باتری
شارژی 18650 لیتیوم یونی
گارانتی
1 ساله مجموعه کی تو ایران
ولتاژ
3.6 ولت
آمپر پیشنهادی برای شارژ
1 A
حداکثر آمپر برای شارژ
2 A
تعداد شارژ شدن
500 بار
برند
فنیکس Fenix
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran