برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

باطری فنیکس ARB-L4-4800

ARB-L4-4800 Battery
برند: فنیکس Fenix
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# ARB-L4-4800

 

 

ویژگی ها:

-دارای ظرفیت بالا و عملکرد فوق العاده

-دارای سه نوع سیستم حفاظتی در برابر گرما بیش از حد

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر شارژ بیش از حد

-مجهز به سیستم حفاظتی در برابر دشارژ بیش از حد

-دارای ساختاری خاص برای مقاومت بهتر در برابر فشار

 

توضیحات:

"به روشنایی خود قدرت دهید...!"

در کنار چراغ قوه، چراغ چادر، چراغ دوچرخه و هدلامپ هایی که توسط فنیکس تولید می شود، این برند باتری، شارژر باتری و لوازم جانبی برای محصولات خود نیز تولید می کند. فنیکس همواره به کیفیت بالای تولید و محصولات معروف بوده است. یکی از مواردی که فنیکس را در زمینه تولید محصولاتی همچون شارژر باتری خاص و منحصر به فرد می کند، تکنولوژی های محافظتی است که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است؛ که باعث افزایش طول عمر محصولات آن می شود. از آن جایی که محصولات فنیکس دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند و همواره جزو برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات روشنایی بوده است، شما می توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید.

باتری "فنیکس ای آر بی ال4 4800" در واقع یک باتری شارژی لیتیوم یونی 26650 با ظرفیت بالا می باشد که می تواند به وسیله روشنایی شما قدرت بدهد. ظرفیت بالای این باتری باعث شده است که همیشه گزینه مناسبی برای وسیله های الکترونیکی با مصرف بالا باشد. این باتری دارای ساختاری می باشد که آن را در برابر فشار بسیار مقاوم کرده است. "ای آر بی ال4 4800" دارای ساختار دوجداره در سمت قطب مثبت می باشد و قطب منفی آن توسط یک مدار محافظتی تزریقی ایمن شده است تا این باتری را در برابر فشار مقاوم تر کند.

این باتری هم چنین دارای یک مدار محافظتی در برابر شارژ و دشارژ بیش از حد می باشد که عملکرد فوق العاده باتری را تضمین می کند.علاوه بر این سیستم حفاظتی، باتری "ای آر بی ال4 4800" مجهز به سیستم "محافظت در برابر گرما بیش از حد" می باشد. این سیستم حفاظتی دارای سه مرحله می باشد که عبارتند از: "والو آزادسازی فشار"، "میکروپروسه های محافظتی" و "سیستم جلوگیری از کاتد پی تی سی".

همانگونه که پیشتر اشاره شد، این باتری، اگر به خوبی نگهداری شود، تا 500 بار به طور کامل شارژ و دشارژ می شود به گونه ای که حداقل 70% از ظرفیت اولیه خود را داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برند "فنیکس" دارد، وارانتی فوق العاده آن می باشد و این وارانتی به شما اطمینانی می دهد که می توانید محصولات این برند را با خیال راحت خریداری کنید. این باتری دارای یک سال وارانتی می باشد.

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6942870320595
حجم
4800 میلی آمپر ساعت
ابعاد
52 * 14 * 14 میلی‌متر
وزن
98 گرم
نوع باتری
شارژی 26650 لیتیوم یونی
گارانتی
1 ساله مجموعه کی تو ایران
ولتاژ
3.7 ولت
آمپر پیشنهادی برای شارژ
1 A
حداکثر آمپر برای شارژ
2 A
تعداد شارژ شدن
500 بار
برند
فنیکس Fenix
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran