برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

چراغ قوه فنیکس LD75C

LD75C
برند: فنیکس Fenix
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# LD75C

محتویات جعبه:

-یک عدد فنیکس ال دی 75 سی

-یک عدد بند کشی

-یک عدد نگهدارنده چراغ قوه

-یک عدد کش دایره ای اضافی

-یک عدد دفترچه راهنما

-یک عدد کارت وارانتی

 

ویژگی ها:

-مجهز به ال ای دی "ایکس ام ال 2 یو2" و "ایکس ام ال رنگی" که تا 50000 ساعت نور تولید می کند

-دارای ساختار "تنظیم نور خروجی دیجیتال" که باعث می شود تا آخرین قدرت باتری نور یکسانی تولید کند

-دارای ساختار "دو مداری" که برای شما این امکان را فراهم می کند که با تعداد باتری های متنوع تری بتوانید این چراغ را روشن کنید

-دارای سیستم "محافظت مدارکوتاه" که از آسیب رسیدن به محصول در صورت اشتباه قرار دادن باتری داخل آن جلوگیری می کند

-دارای ساختار حفاظت هوشمند گرمایی که از گرم شدن بیش از حد چراغ جلوگیری می کند

-دارای سه کلید بر روی دیواره محصول برای خاموش و روشن کردن و انتخاب میان حالت های نوردهی مختلف

-ساخته شده از آلومینیوم هارد آنادایزد نوع III پریمیوم

-دارای لنز فوق شفاف تقویت شده با پوشش ضد بازتاب

-مجهز به ال ای دی هایی با رنگ های قرمز، آبی و سفید دوم برای شما شرایطی را فراهم می کند که براحتی بتوانید رنگ، قدرت خروجی و مدت کارکرد نور خروجی را انتخاب کنید

-دارای عملکرد انعطاف پذیر

-دارای حالت چشمک زن با ترکیبی از نورهای قرمز و آبی

-دارای حافظه هوشمند، که وقتی دستگاه را روشن می کنید، نور را با قدرتی ارایه می دهد که قبل از خاموش کردن تولید می کرده است.

-این محصول تا 2 متر زیر آب و به مدت 30 دقیقه ضد آب می باشد

 

توضیحات:

"خورشیدی که در جیب شما جا می شود!"

"فنیکس" یکی از بزرگترین و قوی ترین تولید کنندگان محصولات روشنایی در دنیا می باشد که محصولات آن همواره به کم مصرف بودن و در عین حال داشتن قدرت نوردهی فوق العاده بالا معروف می باشند. محصولات این برند با توجه به نوع کاربرد به دسته های مختلف تقسیم می شومد که این موضوع به شما کمک می کند راحتتر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. کیفیت بالا در مواد اولیه و پروسه های تولید، باعث شده است که در زمینه روشنایی، فنیکس همیشه یکی از گزینه های ماجراجویان باشد. ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بودن محصولات این برند، به شما این اطمینان را می دهند که با خیال راحت به هر مکان و در هر شرایط آب و هوایی به ماجراجویی خود ادامه دهید.

"فنیکس ال دی 75سی" یک چراغ قوه فوق العاده قوی و کم حجم بوده که دارای خروجی های نور اکستریم و ال ای دی های چند رنگ می باشد. این چراغ دارای 10 حالت نوردهی مختلف است که در بیشترین حالت نور پرقدرتی معادل 4200 لومن تولید می کند. این نور می تواند مسافتی به مسافت تقریبا نیم کیلومتر را برای شما روشن و تاریکی شب را به روشنایی روز تبدیل کند.

این چراغ قوه مجهز به ال ای دی هایی با رنگ های قرمز، آبی و سفید دوم برای شما شرایطی را فراهم می کند که براحتی بتوانید رنگ، قدرت خروجی و مدت کارکرد نور خروجی را انتخاب کنید.

"ال دی 75 سی" دارای سه کلید کنترلی بر روی دیواره کناری می باشد که هر کدام از آن ها دارای یک کاربرد می باشند. از طریق کلید با علامت "C" شما می توانید چراغ را روشن/خاموش کرده و یا رنگ نور خروجی را برای ال ای دی رنگی مشخص کنید. هم چنین می توانید از طریق این کلید؛ قرمز و یا ترکیبی از قرمز و آبی بودن نور در حالت چشمک زن را انتخاب کنید. در کنار این کلید، کلیدی با علامت "پاور" قرار دارد که شما از طریق آن می توانید چراغ را خاموش/روشن کرده و یا قدرت نور خروجی را برای حالت سفید انتخاب کنید. یک کلید دیگر با علامت "خورشید" بر روی این محصول قرار دارد که به شما اجازه می دهد به صورت مستقیم به حالت نوردهی "Strobe" یا همان "چشمکزن سریع" دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، کلید "خورشید" این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به حالت نوردهی دسترسی پیدا کنید که در آن حالت چراغ را خاموش کرده اید.

همانگونه که پیشتر اشاره شد، این محصول دارای یک کش دایره ای شکل است،که برای اتصال بست بر روی فرمان در محصول قرار داده شده است؛ بهتر است قبل از استفاده چرب شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برند "فنیکس" دارد، وارانتی فوق العاده آن می باشد و این وارانتی به شما اطمینانی می دهد که می توانید محصولات این برند را با خیال راحت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ویژگی های وارانتی فنیکس به قسمت تاریخچه این برند مراجعه فرمایید.

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

6942870303079
ابعاد
158 * 52 * 74 میلی‌متر
سری
LD
وزن
430 گرم (بدون باتری)
جنس
آلومینیوم هارد آنادایزد شده نوع III که در صنعت هوا فضا استفاده می شود
حداکثر قدرت نوردهی
4200 لومن
حداکثر زمان نوردهی
175 ساعت
حداکثر قدرت پرتاب نور
490 متر
ضد آب
IPX8
نوع باتری
4 عدد باتری شارژی لیتیوم یونی 18650 و یا 8 عدد باتری CR123A لیتیومی
ضد ضربه
تا ارتفاع یک متر
تعداد حالات نوردهی
10
نوع ال ای دی
یک عدد "کری ایکس ام ال2 یو2 با نور سفید و دو عدد ال ای دی با نور قرمز
حداکثر فشردگی نور
60000 کاندلا
برند
فنیکس Fenix
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran