برای محصولات بیشتر، کلیک کنید
هیچ محصولی یافت نشد
منو
محصولات مرتبط

دوش سفری ای ایکس 2 19L

Solar Camp Shower
اتمام موجودی
توضیحات

معرفی محصول:

Reference# 251014

 

 

ویژگی ها:

-قابلیت گرم کردن آب تا 45 درجه به کمک نور خورشید

-دارای شیلنگ دوش آب

-قابلیت باز و بسته شدن سر دوش برای متوقف و به جریان انداختن آب

-بدون نشتی

-دارای قفل کشویی با کارایی بالا و آسان

-قابلیت نگهداری دمای دلخواه در فضای بسته تا 3 ساعت

-کاربری آسان

-حجم بالا برای نگهداری آب (19لیتر)

محصول چین

  

توضیحات:

"پاکیزه در سفر..."

برند EX2 در سال 2008 رسماً به بازار اصلی معرفی شد و برای تأمین نیازهای بازار چین دوباره بسته بندی و موقعیت گذاری شد و سپس فروش خود را آغاز کرد.

EX2 از آلمان منشأ گرفته و سالها در زمینه لوازم ورزشی حرفه ای در فضای باز تمرکز کرده است و در حال حاضر شعبه هایی در اروپا و ژاپن دارد. در سال 2007 ، یک شعبه در چین تأسیس شد. EX2 همیشه از مفهوم موقعیت و تبلیغات تجاری "حرفه ای ، پویا" پیروی می کند و این مفهوم در طراحی و توسعه محصول اجرا می شود. آن ها با شعار "ما از مواد اولیه مشهور جهان برای تولید محصولات مختلف کاربردی، ضد آب ، ضد باد ، تنفس پذیر، فوق العاده سبک ، رطوبت زدگی و غیره استفاده می کنیم تا تجهیزاتی حرفه ای برای افراد ماجراجو در فضای باز ، کوهنوردی و اسکی فراهم کنیم" توانسته اند توجه همه را به خود جلب کنند.

مسئله پاکیزگی همیشه یکی از دقدقه های ورزشکاران، کمپرها و ماجراجویان بوده است، چند دقیقه دوش گرفتن می تواند خستگی یک روز را از تن انسان خارج کند و حس خوب پاکیزگی را مخصوصا در محیط کمپ و سفر برای ورزشکار به ارمغان بیاورد. این مشکل را شرکت ای ایکس2 با تولید دوش سفری خودجوش حل کرده است. برای استفاده از دوش سفری ای ایکس2 کافی ست کیسه 19 لیتری را آب کرده و در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا پس از 3 ساعت گرمای آب به 45 درجه سانتیگراد برسد. از مزایای این دوش قابلیت باز و بسته کردن جریان آب، نگهداری گرمای آب و امکان آویزکردن آن می باشد. لازم به ذکر است که محفظه آب تنها جهت استفاده به برای استحمام است و برای نوشیدن آب مناسب نیست.

اطلاعات محصول

اطلاعات محصول:

5127417007608
حجم
19 لیتر
ابعاد
65 × 45 سانتیمتر
وزن
250 گرم
جنس
ایوا
برند
ای ایکس 2 EX2
نظرات شما

نظرات شما

دیدگاهی وجود ندارد

صفحه اصلی

کاربری

k2iran